HMC SEMINAR #4 VIDEO MEETS DIGITAL, AGAIN // HOT MARKETING MEETUP

2025. május 2.

Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy ott lehess az eseményen!

Szervező
Gábor
Kezdete
2011. 11. 08. 18:30
Vége
2011. 11. 08. 22:00
Helyszín
Colabs Center
15:21:52

Leírás

Azt már legutóbb is elmondtuk, hogy a tavalyi WIRED magazin egyik talán legizgalmasabb cikke Chris Anderson \\\'The Web is dead\\\' írása volt, aminek a legeslegelejére be volt ékelve egy infografika arról, hogy miként változtak a web evolúciójának hatására a netes szolgáltatások használati arányai. Ez az ábra (is) elég egyértelműen mutatta, hogy az elmúlt évek nagy nyertese a digitális mozgókép. 
A 3. meetupunkon ebben a szép új világban kukkantottunk körbe, a mostani alkalommal ott folytatjuk, ahol legutóbb abbahagytuk. 
A lineup:

FORRAY TAMÁS
Head of Flash and Mobile Platform Development @ Docler Holding
Online Video Platform alakulása a közeljövőben

Mi várható az új platformok alakulása kapcsán a következő években (mobil/tablet/tv), ki hogyan igyekszik majd ezeket kihasználni? Interaktív TV-k a mindennapokban... hogyan fogja megváltoztatni az életünket? Miként jelentkezik ez a platform váltás a gyakorlatban a Livejasmin.com-nál? Végül, de nem utolsó sorban pár adat az általunk kiszolgált marketing forgalomról. 

DEÁK DÁNIEL
Co-founder @ Daazo.com 
Kísérlet a kisfilmekkel

A Daazo.com magyar egyetemisták hobbiprojektjeként indult, majd a kezdeti sikereknek, illetve az Európai Unió támogatásának köszönhetően a hobbi hamar munkává vált. Lehet-e sikereket elérni \\\"minőségi\\\" tartalommal? Mi lehet a szerepe a rövidfilmnek az internet és a filmipar békekötésében? Felülről lefele vagy alulról felfele mozogjunk? 

VOCSKÓ GYÖRGY
Projektmenedzser @ Playertise.com
ONL-VID-AD-IAB-1ST-HUN-SEX

A magyar piacon elsőként az IAB és a PLAYERTISE készített közösen egy online döntéshozókra fókuszált kutatást a digitális videóhirdetések piacáról. Az eredmények meglepőek... És szexik... 

HEGYI GYÖRGY
Ex-főszerkesztő @ Webcsatorna / szövegíró, basszusgitáros @ Emil.RuleZ!
Tapasztalatok a Webcsatorna kapcsán: egy túl korán indult vállalkozás története

\\\"A WebCsatorna Magyarországon az első, kifejezetten internetre készített műsorokat kínáló videóportál. Mire jó még ez az egész a nézelődésen kívül? Lehet itt hirdetni és lehet műsorokkal jelentkezni(...) Vannak műsoraink, amikben néha csúnyán beszélnek. Továbbá nincsenek se szépen sminkelt sztárjaink, se csicsás stúdióink sem. A WebCsatorna néha furcsa, néha érthetetlen, néha nyers.\\\" 

KÖVECS ANDRÁS
CEO @ Artklikk
video2app - fullxs™ mobile video platform

Tartalomból mobilalkalmazás! fullxs™, melynek a segítségével minimális belépési küszöbbel, kulcsrakész knowhow-t használva gyorsan a mobil piacra juthatnak a tartalomtulajdonosok, vagy hatékony marketingkommunikációs eszközhöz a hirdetők. Ha láttad mostanság a Trafó nagy fehér plakátjain a nagy fekete QR-kódokat, akkor már találkoztál is az egyik legfrissebb fullxs™ app-pal... kedden elmeséljük a részleteket is néhány kapcsolódó szakmai knowhow-val egyetemben.


» BELÉPŐ/ 1200,- HUF / A részvétel regisztrációhoz kötött (ezt a www.hmc.hu -n tudod megtenni), mert az előadóterem csak kb. 60 vendéget tud befogadni 
» HELY/ Colabs Startup Center, 1056 Bp. Irányi u 3. (majd fel a lifttel a harmadikra) / Google Map 
» IDŐ/ 2011. november 8. (kedd) / 18.30-tól van \\\"gyülekező\\\", az előadások 19-tól kezdődnek majd. 


HMC SEMINAR #5 BEHARANGOZÓ // A következő meetup december 8-án lesz 18.30-tól. Novák Péter a harmadik meetup-unkon arról beszélt, hogy az Origo Zrt. miként látja a websorozatokat. Ezt a fonalat fogjuk felemelni, hogy még részletgazdagabban megvizsgáljuk a pezsgésnek indult hazai szegmenst: kik hogyan látják az online média nyújtotta lehetőségeket, kik miként gyártanak videót a webre, kik min dolgoznak jelenleg...